SAP A GLÒRIA – PASTISSERIA GLÒRIA

La Pastisseria Glòria és molt més que una simple pastisseria. Es tracta d’un obrador tradicional que ofereix servei de fleca, pastisseria, càtering, etc.
En aquest local situat a l’avinguda principal de Miami Platja podreu gaudir d’un espai gourmet on trobareu una gran varietat de delicatessen. També compten amb una terraceta i una zona de cafeteria on saborejar un deliciós cafè acompanyat d’una peça de pastisseria artesanal.
Però si hi ha alguna cosa que recomanem de La Glòria són els seus Brunchs, el que en castellà seria un esmorzar tardí i que els americans han popularitzat amb la fusió de Breakfast and Lunch (esmorzar-dinar). A les grans ciutats ja fa un temps que els negocis de restauració han anat incorporant opcions per a aquest tipus de menjar, però a la zona de Tarragona encara són pocs els llocs on poder prendre un bon Brunch. A La Glòria ofereixen tres tipus: hamburguesa, pa de vidre amb embotits o per als més healthy, amanides. Un planazo de cap de setmana.
La carta de La Glòria és variadíssima i amb opcions per a tots els gustos, dolç, salat, ecològic, sense gluten, healthy, etc. Trobareu torrades, croissants, entrepans, bocates, llesques, diferents tipus d’esmorzars: Anglès, Continental, per als amants de l’ou Benedict, Strapazzata, passat per aigua o en truita, etc. També és extensa la varietat de cafès: Capuccino, Expresso, Americano, Bombó, Latte Machiato, Latee Moka, Cafè Vienès, entre molts altres.
L’essència d’aquest establiment és respectar tots els temps de treball: d’amassat i fermentació, repòs i cocció de la massa, per tal que el resultat sigui més natural, saludable i digestiu.
No marxeu de Miramar sense fer una visita a La Glòria.
“Esmorza com un rei, dinar com un príncep i sopar com un mendicant” – Adelle Davis




